Mooble oglaševalci
Mooble je korak naprej v oglaševanju. Je komunikacijski kanal za predajo promocijskega sporočila, direktno v žep zainteresiranega, potencialnega potrošnika. Mooble uporabniki so namreč dali dovoljenje za trženje oglasnega prostora na svojih mobilnih telefonih in z vsakim prejetim Mooble oglasom prejmejo tudi nadomestilo. Z Mooblom torej ciljate direktno na zainteresirano javnost
Zakaj postati Mooble oglaševalec?
S tem, ko postanete Mooble oglaševalec, posegate po najmodernejšem promocijskem kanalu, ki nudi obilico možnosti - tudi v kombinaciji s preostalimi kanali.
Kot Mooble oglaševalec za prenos svojega sporočila ciljni skupini uporabljate učinkovit lijak, s čimer postanejo vložena sredstva v oglaševanje/komuniciranje manjša kot pri vsesplošnem razsipavanju.
In morda najlepša stvar za majhne oglaševalce – Mooble omogoča oglaševanje tudi z nizkimi zneski!
Kako postati Mooble oglaševalec?
Predlagamo, da nas najprej kontaktirate za podrobnejšo predstavitev naših marketinških svetovalcev. Nato lahko skupaj zasnujemo povsem samostojno akcijo, če pa imate oglaševalsko akcijo že v teku, pa najdemo način, kako bi se akcija preko Moobla čim bolj integrirala z drugimi, že uporabljenimi mediji.
Informativni izračun stroškov akcije
Mooble lahko deluje samostojno ali kot del širše trženjske akcije, izvedene v različnih medijih. Pri tem je lahko Mooble kot vodilni medij v mešani strukturi medijev, ali zgolj podporni medij. Dejstvo je, da si Mooble lahko privoščijo tudi mali oglaševalci, saj za začetek oglaševanja niso potrebna velika sredstva.
Predstavitvena brošura Mooble
Prenesite si našo predstavitveno brošuro in študijo primerov.
Kontakt
David Mošić, univ. dipl. ekondirektor projektov
t 0592 22225
f 0592 22221
m 041 676066
david.mosic@sinhro.si